Wilt u een geschil aankaarten? Lees dan de geschillenprocedure.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dat is vervelend, en we horen graag waarom. Vaak kunnen we het probleem dan meteen samen oplossen. U kunt ook een klacht indienen. We laten u dan weten wat u van ons kunt verwachten en wanneer.
Laat ons weten waarover u niet tevreden bent en waarom. Dit kan telefonisch, per e-mail of per brief via onderstaande contactgegevens:
E-mail : pfhoneywell@appelpensioen.nl
Schriftelijk : Stichting Pensioenfonds Honeywell
t.a.v. Het bestuur
Postbus 30396
1303 AJ Almere
We laten u schriftelijk of telefonisch weten dat we uw klacht hebben ontvangen. En wanneer we op de klacht reageren. Die bevestiging ontvangt u binnen 5 werkdagen.
Meestal krijgt u binnen 15 werkdagen een antwoord. Het kan zijn dat we meer tijd nodig hebben. Bijvoorbeeld omdat we iets moeten uitzoeken. Dan laten we u weten wanneer u alsnog een antwoord krijgt.
We hopen natuurlijk dat u zich kunt vinden in ons antwoord. Is dat niet zo? Dan kunt u een brief of e-mail sturen naar het bestuur van het pensioenfonds. Geef duidelijk aan waarom u het niet eens bent met ons antwoord. Dit zijn de contactgegevens:
E-mail : pfhoneywell@appelpensioen.nl
Schriftelijk : Stichting Pensioenfonds Honeywell
t.a.v. Het bestuur
Postbus 30396
1303 AJ Almere
We laten u telefonisch of schriftelijk weten dat we uw reactie hebben ontvangen. Dit doen we binnen 5 werkdagen.
U ontvangt een inhoudelijke, schriftelijke reactie. Het kan gebeuren dat het bestuur meer tijd nodig heeft. Bijvoorbeeld omdat ze iets moet uitzoeken. Dan hoort u wanneer u alsnog een antwoord krijgt.
Heeft u alle stappen doorlopen, maar bent u het nog niet eens met ons antwoord? Dan zijn er 2 mogelijkheden:
Geschilleninstantie Pensioenfondsen
Varrolaan 100
3584 BW Utrecht
Telefoon: 085 049 20 30
www.geschilleninstantiepensioenfondsen.nl
Bent u het niet eens met de uitspraak van de Geschilleninstantie Pensioenfondsen? Dan kunt u naar de rechtbank.